E-mailmarketing is snel inzetbaar
Wil je bestaande en potentiële klanten op een persoonlijke en interactieve manier benaderen? Kies dan voor e-mailmarketing. In vergelijking met andere communicatievormen is e-mailmarketing veel gerichter, meetbaarder en goedkoper. Bovendien is het snel inzetbaar.
Opgemaakte e-mail in jouw huisstijl
E-mails voor een groter publiek verzend je beter niet via Microsoft Outlook. Als je te veel mails tegelijkertijd via Outlook verstuurt, komt je e-mailadres op een zwarte spam-lijst. Daardoor kan je geen enkele mail meer verzenden.
Een mooi opgemaakte e-mail in je eigen huisstijl kan als sjabloon aangemaakt worden in aparte e-mailsoftware. Bij Pixas werken we met het e-mailplatform MailChimp, een uiterst gebruiksvriendelijk pakket om snel en eenvoudig e-mails te versturen naar grote doelgroepen.
Een nieuwsbrief versturen
E-mailmarketing is een uitstekende manier om interactief met klanten of prospecten te communiceren. Respecteer echter deze gouden regel: verstuur enkel een nieuwsbrief als je effectief nieuws te melden hebt. Je stuurt beter maandelijks één goede e-mail dan elke week irrelevante content. Je geadresseerden zullen zich snel uitschrijven als ze zich niet aangesproken voelen. Maak ook een e-maillijst op met klanten en prospecten die je wil benaderen.
Advies nodig over e-mailmarketing?
Breng de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste ontvanger. Pixas helpt je graag met het creëren, lanceren en evalueren van een professionele e-mailcampagne.